työssäoppiminen virkkunen

tiistai 26. syyskuuta 2017

Ti 26.9




Tänään tavaroiden vastaanotto ja tarkistaminen.
Lähettänyt Unknown klo 8.36
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Tietoja minusta

Unknown
Tarkastele profiilia

Blogiarkisto

  • ►  2018 (39)
    • ►  toukokuuta (21)
    • ►  helmikuuta (13)
    • ►  tammikuuta (5)
  • ▼  2017 (19)
    • ►  marraskuuta (3)
    • ►  lokakuuta (6)
    • ▼  syyskuuta (8)
      • Ti 26.9
      • Ma 25.9
      • Ti 19.9
      • Ma 18.9
      • Ti 12.9
      • Ma 11.9.2017
      • Ti 5.9.2017
      • Ma 4.9.2017
    • ►  elokuuta (2)
Teema: Yksinkertainen. Sisällön tarjoaa Blogger.